Vakantieperiekelen :D - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu Vakantieperiekelen :D - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu

Vakantieperiekelen :D

Door: Steef

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Michelle

28 April 2005 | Nederland, Amsterdam

Haai iedereen

Hier dan eindelijk mijn eerste bericht op de site. Met de meivakantie zo voor de deur, en iedereen die dan op vakantie gaat, begint het steeds heviger te kriebelen. Nog iets meer dan 2 maandjes te gaan, en dan is het zo ver.
Ik heb er enorm veel zin in om heerlijk op vakantie te gaan, samen met Mies natuurlijk :D.

Tis allemaal nog wel nieuw, en erg spannend, zelf de reis plannen, zelf je invulling geven aan wat je wil doen, wat je wilt zien enzovoort enzovoort.

Voor mij is het buitenland nog geheel nieuw. Ik ben naast de vakantie in Zuid Frankrijk nog niet verder geweest dan Berlijn met school, en de Ardennen. Ik kijk uit naar de nieuwe landschappen die ik te zien zal krijgen, andere mensen ontmoeten, de andere cultuur misschien! Al met al veel nieuwe dingen waar ik graag naar uitkijk!

We zitten nog volop in de voorbereidingen en er zullen nog een aantal dingen aangeschaft moeten worden. Maar daar hebben we nog uitgebreid de tijd voor.

Voor zover even wat info van mijn zijde.

[edit]
Fototje verwijdert, was ff een dom foutje :x
[/edit]

Groetjus Steef
IK HEB DR ZIN AN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 28 April 2005 - 14:23

    Francisco:

    Reizen is heerlijk kan ik je vertellen :P Ik denk dat je het erg naar je zin zal hebben!

  • 28 April 2005 - 14:28

    Steef:

    Ik weet zeker dat het wel gaat lukken :D

  • 28 April 2005 - 16:02

    Mies:

    Hey lief,

    Leuk dat je ook wat op de site hebt gezet!! Hulde! Alleen waarom Kroatië? Daar gaan we niet heen? Of zijn onze plannen gewijzigd?

  • 28 April 2005 - 19:53

    SiS:

    Verassings route Mies :D

  • 02 Mei 2005 - 12:04

    Steef:

    Ikke was een btje dom, ik heb nog wel ergens een foto gezien van hongarije, weet niet of ik die nog terug kan vinden, zal kijken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan en Michelle

We zijn al ruim 7,5 jaar samen, en hebben het erg leuk samen. Omdat we van reizen en actief vakantie vieren houden hebben we besloten met de backpack op vakantie te gaan. Dit hebben we nu al drie keer gedaan. De eerste keer hebben we geinterrailt door Polen, Slowakije, Hongarije en Tsjechië. Drie jaar terug zijn we drie weken rondgetrokken door Slowakije, twee jaar terug was dat Bulgarije. Dit jaar wordt het Montenegro en een stukje Albanië! Misschien nog een randje Macedonië, ligt er aan waar we zin in hebben!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 82635

Voorgaande reizen:

14 Juli 2009 - 11 Augustus 2009

Montenegro en Albanië

10 Augustus 2007 - 02 September 2007

Bulgarije

13 Juli 2006 - 03 Augustus 2006

Slowakije

10 Juli 2005 - 11 Augustus 2005

Interrailen

Landen bezocht: