Interrailen - Reisverslagen van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu Interrailen - Reisverslagen van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu

Interrailen

We zijn al ruim 6 jaar samen, en hebben het erg leuk samen. Omdat we van reizen en actief vakantie vieren houden hebben we besloten met de backpack op vakantie te gaan. Dit hebben we nu al twee keer gedaan. De eerste keer hebben we geinterrailt door Polen, Slowakije, Hongarije en Tsjechië. Twee jaar terug zijn we drie weken rondgetrokken door Slowakije, vorig jaar was dat Bulgarije. Dit jaar wordt het Montenegro en een stukje Albanië!

17 Augustus 2005

Gratis champagne, hangkakkers en vieze voeten

14 Augustus 2005

03 Augustus 2005

Ons eerste verslagje
Stefan en Michelle

We zijn al ruim 7,5 jaar samen, en hebben het erg leuk samen. Omdat we van reizen en actief vakantie vieren houden hebben we besloten met de backpack op vakantie te gaan. Dit hebben we nu al drie keer gedaan. De eerste keer hebben we geinterrailt door Polen, Slowakije, Hongarije en Tsjechië. Drie jaar terug zijn we drie weken rondgetrokken door Slowakije, twee jaar terug was dat Bulgarije. Dit jaar wordt het Montenegro en een stukje Albanië! Misschien nog een randje Macedonië, ligt er aan waar we zin in hebben!