Planning - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu Planning - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu

Planning

Door: Mies

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Michelle

11 Mei 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallo mensen,

De route/planning is rond, wat mij betreft. Hier issie dan:

Polen:

Tsjechië:
8. Brno
9. Praag
10. Karlovy Vary

In 22 dagen verblijven we ongeveer 2 dagen in elke stad, we kunnen 2x 3 dagen blijven. We zien tijdens het reizen wel op welke plekken dat zal zijn.
Ik zal voor de geïnteresseerden onder ons wat links neerzetten van de steden om er een indruk van te krijgen:

Veszprem:
klik linksbovenaan op picture gallery

Banska Bystrica:

Liptovsky Mikulas:
het zijn meerdere fotogallerijen, klik vooral eens op de onderste (omgeving), dan krijg je 2 prachtige sessies.

Brno:
stad

omgeving

Praag:
ja, beter kon ik zo snel niet vinden...

Groetjes,

Mies

• 11 Mei 2005 - 23:10

SiS:

Heb je al geoefent op de uitspraak van deze exotische namen? Leuk voor als je de weg moet vragen :D Mooi lijstje wel, ik zal er eens een kaart bij pakken om een idee te krijgen van de route!

• 12 Mei 2005 - 16:24

Miesz:

Haha, nee, we gaan gewoon engels spreken, is daar ook wel ingeburgerd, zeker onder de jongeren daar. Komt goed...

Stefan en Michelle

We zijn al ruim 7,5 jaar samen, en hebben het erg leuk samen. Omdat we van reizen en actief vakantie vieren houden hebben we besloten met de backpack op vakantie te gaan. Dit hebben we nu al drie keer gedaan. De eerste keer hebben we geinterrailt door Polen, Slowakije, Hongarije en Tsjechië. Drie jaar terug zijn we drie weken rondgetrokken door Slowakije, twee jaar terug was dat Bulgarije. Dit jaar wordt het Montenegro en een stukje Albanië! Misschien nog een randje Macedonië, ligt er aan waar we zin in hebben!