Nathalie naar Thailand en Laos - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu Nathalie naar Thailand en Laos - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu

Nathalie naar Thailand en Laos

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Michelle

20 April 2005 | Thailand, Bangkok

Ja,

Studenten hebben geld, zeggen ze wel eens. Hoewel dat meestal niet waar is, en wij vooral krap bij kas zitten maar soms ook sparen, is reizen duur maar niet onmogelijk. Een goeie vriendin van mij vertrekt vrijdag om 20.00 met het vliegtuig voor 2,5 week naar Thailand waar ze 2 vriendinnen op gaat zoeken in Bangkok die daar stage lopen en rond zal trekken met hen door Thailand en Laos. We wensen haar héél veel plezier toe en geen gekke dingen doen meid! We zullen aan je denken!
De site van haar vriendinnen zal waarschijnlijk dan ook door haar gebruikt worden, en dat is, voor de geïnteresseerden onder ons (ze is vrijgezel):
www.elskejoyce.waarbenjij.nu

Groetjes,

Michelle

  • 20 April 2005 - 19:38

    Nathalie:

    Hahahaha, dussss anders lig ik dubbel;) op jouw reissite een stukje over mij en ja mensen ik ben vrijgezel:p lalala nog 2 nachtjes!! ach, jullie tijd is deze zomer!! doeii kus!

  • 21 April 2005 - 15:33

    Michelle:

    Hehe, sja, je moet toch contacten leggen ofnie? :p En Steef, wanneer zet jij nou eens een stukje online?

  • 22 April 2005 - 13:37

    Stefan:

    Haai haai,

    Nou hier is ik dan. Voor Naat alvast heel veel plezier in Bangkok, maar dat gaat denk ik wel lukken. Mijn stukjes komen ook snel, wees maar niet ongeduldig. Ik moet eerst mn schrijfkunsten even zoeken, die lagen hier ergens...

    Steef

  • 24 April 2005 - 09:15

    Naatje:

    Dit wordt gewoon mijn reissite;) zit nu in internetcafe met een hoofd dat rood door warmte is met druppels van zweet haha, menn het is zoo warm, maar ik heb vandaag al zoveel coole dingen gezien!! wauwie!! dat was t weer haha doeiiiiii kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan en Michelle

We zijn al ruim 7,5 jaar samen, en hebben het erg leuk samen. Omdat we van reizen en actief vakantie vieren houden hebben we besloten met de backpack op vakantie te gaan. Dit hebben we nu al drie keer gedaan. De eerste keer hebben we geinterrailt door Polen, Slowakije, Hongarije en Tsjechië. Drie jaar terug zijn we drie weken rondgetrokken door Slowakije, twee jaar terug was dat Bulgarije. Dit jaar wordt het Montenegro en een stukje Albanië! Misschien nog een randje Macedonië, ligt er aan waar we zin in hebben!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 82637

Voorgaande reizen:

14 Juli 2009 - 11 Augustus 2009

Montenegro en Albanië

10 Augustus 2007 - 02 September 2007

Bulgarije

13 Juli 2006 - 03 Augustus 2006

Slowakije

10 Juli 2005 - 11 Augustus 2005

Interrailen

Landen bezocht: