Backpack en schoenen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu Backpack en schoenen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu

Backpack en schoenen

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Michelle

24 April 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallo lui,

Tijdens het prijzencircus een paar weken terug had ik al mooie Nomad wandelschoenen gekocht voor de vakantie. Nu was ik van het weekend bij mijn pa (was weer ouderwets gezellig! Lekker weer!) Nou, zoals misschien sommigen van jullie wel weten is hij een echte zwerfsporter (zwerfsport is buitensport, zoals hiken, bergbeklimmen, trekken, wildcamperen, beetje primitief buiten leven, en wat je er zelf maar bij kan bedenken). Hij heeft daarvoor altijd de meest mooie spullen van bever. Nu zei Patries dat ze bij de Lidl ook backpacks verkochten. Dus uit nieuwsgierigheid maar even gaan kijken. Er lag er nog eentje! Hij zag er heel degelijk uit en heeft de broodnodige functies en de goede maat (heupriem moet op je heupbot rusten en rugzak moet tegen je rug aanzitten en geen holte vormen bij je rug en niet op je schouders steunen maar op je heup dus). Inhoud stond er verder niet op maar ik schat een litertje of 45 á 50, dus net genoeg voor mij. Stefan zal toch echt een grote tas mee moeten sjouwen (70 liter).
Later meer! (Stefan ga jij nou eens wat schrijven)

Groetjes,

Michelle

Stefan en Michelle

We zijn al ruim 7,5 jaar samen, en hebben het erg leuk samen. Omdat we van reizen en actief vakantie vieren houden hebben we besloten met de backpack op vakantie te gaan. Dit hebben we nu al drie keer gedaan. De eerste keer hebben we geinterrailt door Polen, Slowakije, Hongarije en Tsjechië. Drie jaar terug zijn we drie weken rondgetrokken door Slowakije, twee jaar terug was dat Bulgarije. Dit jaar wordt het Montenegro en een stukje Albanië! Misschien nog een randje Macedonië, ligt er aan waar we zin in hebben!