Reisdagboekje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu Reisdagboekje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu

Reisdagboekje

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Michelle

25 April 2005 | Nederland, Amsterdam

Hai allemaal,

Gisteren was het koopzondag in Dordt en toen nog even een reisdagboekje bij de v&d gehaald. Wel grappig, je kan er je reisplan inzetten (welke plaatsen je gaat bezoeken, hoe, wanneer, waar je verblijft, welke hotels, welke restaurants, winkels, notities, adressen.) Allemaal in een compact boekje met handige tabbladen.
's Avonds nog geprobeerd ons te concentreren op mogelijke reisbestemmingen, maar ik was een beetje moe. We hebben tot nu toe dit plan:

1. Zielona Gora

7. ?

8. Brno
9. Praag
10. Karlovy Vary

We willen niet teveel bestemmingen omdat we dan zoveel moeten reizen, maar ook niet te weinig om toch wel veel te kunnen zien. Dus 10 bestemmingen over 22 dagen leek ons wel redelijk. Bij de vraagtekens moeten we nog een leuke bestemming bedenken. Op 7 moet in ieder geval een plaats komen in het noordwesten van Hongarije, dus als iemand nog een tip heeft?

Binnenkort ook maar lekker kleding gaan kopen voor de vakantie: afritsbroeken en minirokjes (neemt niet veel plek in beslag) moeten nog ingeslagen worden.

Nou later weer meer,

Groetjes,

Michelle

Stefan en Michelle

We zijn al ruim 7,5 jaar samen, en hebben het erg leuk samen. Omdat we van reizen en actief vakantie vieren houden hebben we besloten met de backpack op vakantie te gaan. Dit hebben we nu al drie keer gedaan. De eerste keer hebben we geinterrailt door Polen, Slowakije, Hongarije en Tsjechië. Drie jaar terug zijn we drie weken rondgetrokken door Slowakije, twee jaar terug was dat Bulgarije. Dit jaar wordt het Montenegro en een stukje Albanië! Misschien nog een randje Macedonië, ligt er aan waar we zin in hebben!