Het aftellen kan beginnen... - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu Het aftellen kan beginnen... - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu

Het aftellen kan beginnen...

Door: Mies

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Michelle

01 Juli 2005 | Nederland, Dordrecht

Jahaa,

Donderdag 7 juli nog even naar Coldplay Gelredome, Zaterdag 9 juli op naar de Ardeche in Frankrijk voor 2 weken!
Hoeveel dagen nog voordat we vertrekken? Nog 32 dagen!
De laatste dingen moeten nog geregeld worden, namelijk de interrailtickets moeten we nog betalen en ophalen, we moeten de trein door Duitsland voor op de heenweg reserveren en Stefan moet nog zijn reisverzekering in orde maken.
Ook moeten we onze familie en alle andere geïnteresseerden op de hoogte brengen van deze site, zodat ze ons kunnen volgen.
Natuurlijk zal ik tijdens de vakantie in Frankrijk ook op deze site mensen op de hoogte gaan houden.

Speciaal voor de vakantie hebben we een ipod photo gekocht, om veel foto's en muziek op op te slaan, wat een hoop geld aan geheugenkaarten scheelt. Ook heb ik goeie oplaadbare batterijen op de kop kunnen tikken, aangezien die camera's slurpen als een gek.
Ik kan haast niet wachten!! Heb er zin in!!
Stefan, ging jij nou nog slippers en schoenen kopen...?

(Stefan moet altijd een beetje achter z'n broek aanegezeten worden met dit soort dingen)

Liefs,

Michelle

• 02 Juli 2005 - 14:26

Puntje:

Kijk je uit met stefan, je maakt 'm helemaal gek als je 'm alles maar voor blijft kauwen :P
    Zo wordt die jongen nooit zelfstandig :P

• 03 Juli 2005 - 17:38

Sis:

Spannend :)

Stefan en Michelle

We zijn al ruim 7,5 jaar samen, en hebben het erg leuk samen. Omdat we van reizen en actief vakantie vieren houden hebben we besloten met de backpack op vakantie te gaan. Dit hebben we nu al drie keer gedaan. De eerste keer hebben we geinterrailt door Polen, Slowakije, Hongarije en Tsjechië. Drie jaar terug zijn we drie weken rondgetrokken door Slowakije, twee jaar terug was dat Bulgarije. Dit jaar wordt het Montenegro en een stukje Albanië! Misschien nog een randje Macedonië, ligt er aan waar we zin in hebben!