Laatste loodjes - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Door: Steef

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Michelle

20 Juli 2005 | Nederland, Dordrecht

Zo... Nog een paar nachtjes (11 om precies te zijn...)

De laatste dingen zijn bijna allemaal geregeld. Ik heb mn schoenen en broek gekocht, mn reisverzekering geregeld en dat soort dingen.(ik ben af en toe niet zo heel snel inderdaad, maar dat kan bij mies ook zo zijn :p... "steef denkt aan biepboeken ")).

Volgende week mijn interrailkaart ophalen, en eventueel die van Michelle, als die niet opgestuurd wordt.
Mies zit overigens nu in het zonnige Frankrijk, en komt van het weekend weer terug.

Dat was weer een kleine update. Laat die vakantie maar beginnen.

Doeidoei Steef

• 20 Juli 2005 - 21:17

Sis:

Beter langzaam en goed dan snel en verkeerd he steef :p

• 21 Juli 2005 - 13:17

Steef:

Wat je zegt sis ;)

• 27 Juli 2005 - 16:06

Miesje:

oh sorry, verkeerde tekst gekopieerd :)

Stefan en Michelle

We zijn al ruim 7,5 jaar samen, en hebben het erg leuk samen. Omdat we van reizen en actief vakantie vieren houden hebben we besloten met de backpack op vakantie te gaan. Dit hebben we nu al drie keer gedaan. De eerste keer hebben we geinterrailt door Polen, Slowakije, Hongarije en Tsjechië. Drie jaar terug zijn we drie weken rondgetrokken door Slowakije, twee jaar terug was dat Bulgarije. Dit jaar wordt het Montenegro en een stukje Albanië! Misschien nog een randje Macedonië, ligt er aan waar we zin in hebben!