Zondag gaan we weg!! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu Zondag gaan we weg!! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu

Zondag gaan we weg!!

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Michelle

27 Juli 2005 | Nederland, Dordrecht

Hallo mensen,

Nog niet iedereen volgt onze site, dus we moeten nog even iedereen (vooral familie) op de hoogte stellen van deze multimediafunctie.
Nou, zoals ik dus al zei: zondag vertrekken we dan! Het is vandaag woensdag, dus nog maar 4 nachtjes slapen!
We hebben maandag de interrailtickets gehaald op Rotterdam Centraal, bij een hele aardige mevrouw die ons goed holp. Wel kwam er al meteen het bedrag bij van de tickets naar venlo (grens) heen en terug, waar we even nog niet op gerekend hadden, maar uiteindelijk konden we alles wel betalen :)
Dinsdag naar de bibliotheek geweest om daar de nodige aanvullende informatie te halen en te kopiëren, mocht het nodig zijn. Zoniet, dan kieperen we dat in de eerste de beste prullenbak die we tegenkomen.
Het enige wat we nu nog moeten doen is onze kleertjes wassen, tas inpakken en eten en tijdschriften voor onderweg kopen. Kees gaat morgen onze documenten voor de vakantie (interrailtickets, lijst van hostels, kaarten van Tsjechië, reisschema) kopiëren en dan is het gros geregeld.
In Frankrijk heb ik niet de kans gehad te internetten, bovendien was het duur (15 cent voor 1 minuut) dus ik had er geen zin in ook.
Wel een hele hoop leuke dingen gedaan. Kanoën, klimmen, wandelen, zwemmen, steden bezocht, op een dorpsfeest geweest, markten gezien, etc. Helaas is 80% van de foto's van Kees mislukt en de rest is niet echt de moeite waard. Maar die van mij zijn wel gelukt (hoe kan het ook anders met een digitale camera).
Nou mensjes, als jullie ons nog succes of plezier willen wensen, doe dat dan snel, want op zondag staan wij al om 8.01 (valt trouwens nog mee) op Dordt Centraal.

De rest ook een fijne vakantie toegewenst, en maak je eigen zomer de moeite waard, ookal zit het weer niet mee!

Liefs,

Michelle

• 27 Juli 2005 - 19:16

MOOS:

Hellue!!

Alles goed?! Wel zo leuke vakantie gehad dus?!
    Ik heb lekker zitten leren, hardstikke leuk, ik ga volgende week van start met allemaal hertentamens, ik bedoel je hebt toch niet voor niks zo lang niks te doen?!
    Maar hoop dat je 't beetje naar je zin hebt met je verre trektocht! Leuke foto's maken he!
    DOeg liefjes van Mo

• 27 Juli 2005 - 20:50

Mette:

Heej miesje en steef!
    Heel veel plezier de komende tijd! hoop dat jullie wat mooier weer krijgen dan hier :P
    Dikke kus Mette

• 28 Juli 2005 - 09:33

Puntje:

Net 2 weekjes zeilen erop zitten. Was heerlijk :) Nu even een weekje uitrusten en daarna richting spanje :P

Veel plezier voor jullie 2tjes gewenst, maak er wat moois van en laat na afloop wat foto's zien :)

*zwaait*

• 28 Juli 2005 - 13:56

Mies:

Tnx mensen, en punt, lang niet meer gesproken! Ik stuur je wel een kaartje, moet je wel even je nieuwe adres geven! Heb alleen die van je ouders. De rest ook fijne vakantie! Weer in de land variëerd tussen de 30 en 35 graden, lekker warm dus!

• 30 Juli 2005 - 08:27

Puntje:

Is goed, ik stuur mijn adres wel naar jou email adres.

• 30 Juli 2005 - 16:38

Sis:

Nog 1 nachtje slapen, spannend :)
    Alvast heeel veel plezier daarzo en geniet ervan!

• 30 Juli 2005 - 17:24

Steef:

Zo, nog een nachtje :D. Moos suc6 met je hers, en de rest bedankt, en ook veel plezier hier of ergens anders. Tot over een tijdje!!

De groenten, Steef

Stefan en Michelle

We zijn al ruim 7,5 jaar samen, en hebben het erg leuk samen. Omdat we van reizen en actief vakantie vieren houden hebben we besloten met de backpack op vakantie te gaan. Dit hebben we nu al drie keer gedaan. De eerste keer hebben we geinterrailt door Polen, Slowakije, Hongarije en Tsjechië. Drie jaar terug zijn we drie weken rondgetrokken door Slowakije, twee jaar terug was dat Bulgarije. Dit jaar wordt het Montenegro en een stukje Albanië! Misschien nog een randje Macedonië, ligt er aan waar we zin in hebben!