Tassen zijn binnen!!! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu Tassen zijn binnen!!! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu

Tassen zijn binnen!!!

Door: Steef

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Michelle

03 Mei 2005 | Nederland, Dordrecht

Haai

Onze voorbereiding is weer een stukje gevorderd. Mies en ik hebben vandaag tassen gekocht.
Omdat je lang op reis gaat heb je natuurlijk een goede grote tas nodig, die ook eens makkelijk te dragen is. Daarvoor zijn er van die hele mooie grote backpack tassen.
Mies had vorige week al een leuke backpack tas op de kop getikt bij de Lidl, van 50 liter.

Ik moest natuurlijk ook een tas, en zou daarom een iets grotere tas moeten hebben. Bij de Perry hadden ze leuke tassen van 70 liter in de aanbieding. Deze hebben we op koninginnedag bekeken en gepast. Vanmiddag heb ik deze aangeschaft.

Achteraf was de tas van Mies niet zo heel makkelijk te verstellen, en misschien ook wel een beetje klein (Iets groter, en dan hoef je niet zo te proppen met je bagage). Mies heeft als ik goed ben geinformeert dezelfde tas gekregen van haar ouders!!!:D die ik ook heb, alleen dan de vrouwen uitvoering.

De tassen zijn dus binnen, Laat maar komen die zomervakantie!!:D:D:D

Ik heb de groene tas (mannenuitvoering)
http://www.perrysport.nl/data/producten/84525-normaal.jpg
Mies heeft de rode (vrouwenuitvoering)
http://www.perrysport.nl/data/producten/84524-normaal.jpg

  • 03 Mei 2005 - 17:46

    Mies:

    Haai schatje, vanavond moet ik even jouw tas passen, volgens mij is die van mij te klein (grrr). Ik weer in mijn enthousiasme te snel kopen en niet passen pfff. Maar komt goed, kan vast wel ruilen als het nodig is! X Mies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan en Michelle

We zijn al ruim 7,5 jaar samen, en hebben het erg leuk samen. Omdat we van reizen en actief vakantie vieren houden hebben we besloten met de backpack op vakantie te gaan. Dit hebben we nu al drie keer gedaan. De eerste keer hebben we geinterrailt door Polen, Slowakije, Hongarije en Tsjechië. Drie jaar terug zijn we drie weken rondgetrokken door Slowakije, twee jaar terug was dat Bulgarije. Dit jaar wordt het Montenegro en een stukje Albanië! Misschien nog een randje Macedonië, ligt er aan waar we zin in hebben!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 28549
Totaal aantal bezoekers 82627

Voorgaande reizen:

14 Juli 2009 - 11 Augustus 2009

Montenegro en Albanië

10 Augustus 2007 - 02 September 2007

Bulgarije

13 Juli 2006 - 03 Augustus 2006

Slowakije

10 Juli 2005 - 11 Augustus 2005

Interrailen

Landen bezocht: