Tassengedoe en kriebels - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu Tassengedoe en kriebels - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stefan en Michelle - WaarBenJij.nu

Tassengedoe en kriebels

Door: Mies

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Michelle

03 Mei 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik terug van een heerlijke 'vakantie' van 3 dagen in Doorwerth, in een geweldig luxe hotel aan een gigantisch meer aan de rand van de veluwe en midden in de bossen. Hier was ik met mam, kees en bob. Toen we aankwamen meteen een duik genomen in het superdeluxe overdekte en verwarmde zwembad, daarna een wandeling gemaakt door het bos, langs kasteel Doorwerth, waar we een onwijs lekker broodje gezond (met vers afgebakken broodjes) hebben genuttigd. Het weer kon niet beter! Toen we terug waren lekker gezond aan het meer in de ligstoelen. Daarna konden we in onze kamer, even de spullen uitgepakt en opgeruimd, nog even lekker gezwommen en daarna een geweldig diner gegeten. Was echt super!
Volgende dag bijtijds op, weer een heerlijke maaltijd, nu een ontbijtje met van alles: geklutste eieren, pannekoeken, cornflakes, brood, yoghurt, fruit, etc. Daarna richting Arnhem gereden en daar de Veluwe opgegaan met witte fietsen. Helaas was het weer iets minder en ging het aan het eind regenen. Daarna weer terug naar het hotel, even omkleden (droge kleren aan en douchen) en nog even zwemmen en in de sauna. Sauna was slechts 83 graden (!) maar kees deed alsof het niks was en ging 2x. Hierna lekker afgekoeld in het zwembad, was echt lekker! Hierna aangekleed en een restaurant gezocht. Het stortte buiten dus eerste beste restaurant ingevlucht. Eten was beduidend minder dan gister, maar twas wel ok. Hierna terug naar hotel en lekker rustig aan gedaan.
Vandaag was laatste dag en na weer een heerlijk ontbijt richting Amersfoort waar we lekker hebben geshopt. Ja, daar kreeg ik toen die mooie backpack! Maar kom er nu achter dat hij eigenlijk een beetje te klein is... Vanavond ga ik daarom maar die van Stefan even aanpassen om te kijken of die beter zit, want bij de mijne komt de heupgordel maar tot in mijn middel, en dat is te hoog, hij moet lager, echt op mijn heupen rusten. Sja, wat wil je als je 1.82 bent? Dan is een mannenmodel misschien toch beter geschikt. Maar heb in mijn enthousiasme alweer de kaartjes eraf gerukt... Dus ik hoop maar dat ze erg soepel zijn bij de Perry. Nu moet ik die tas van de lidl ook nog terugbrengen, maar dat bonnetje heb ik ook niet meer! Oh oh, wat een gedoe! Maar alles komt vast goed!
Gisteren heeft Stefan voor ons gecheckt of we in de landen waar we doorheen gaan terecht kunnen met onze ID-kaart, en dat kan, dus dat scheelt weer een uitgave voor paspoorten. We gaan voor 15 mei een ticket bestellen, omdat we dan kans maken op een gratis tweede ticket.

Nou, ik heb er al helemaal zin, zeker als mijn tas eindelijk naar wens is en het weer zo blijft als nu (nu schijnt de zon en is het droog) of beter, dan kan het voor mij niet meer stuk! Kan niet wachten!

Groetjes,

Michelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan en Michelle

We zijn al ruim 7,5 jaar samen, en hebben het erg leuk samen. Omdat we van reizen en actief vakantie vieren houden hebben we besloten met de backpack op vakantie te gaan. Dit hebben we nu al drie keer gedaan. De eerste keer hebben we geinterrailt door Polen, Slowakije, Hongarije en Tsjechië. Drie jaar terug zijn we drie weken rondgetrokken door Slowakije, twee jaar terug was dat Bulgarije. Dit jaar wordt het Montenegro en een stukje Albanië! Misschien nog een randje Macedonië, ligt er aan waar we zin in hebben!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 82630

Voorgaande reizen:

14 Juli 2009 - 11 Augustus 2009

Montenegro en Albanië

10 Augustus 2007 - 02 September 2007

Bulgarije

13 Juli 2006 - 03 Augustus 2006

Slowakije

10 Juli 2005 - 11 Augustus 2005

Interrailen

Landen bezocht: